Monday, May 24, 2010

Mengamit Memori Di Petang Hari....


bila aku terkenang tahun 2009 macam-macam perkara yang tak dpt ku lupakan telah berlaku. tahun 2009 la tahun yang mana aku rasa paling bermakna dalam hidup aku setakat ini. tahan 2009 adalah tahun yang aku rasa aku paling puas hati menikmati hidup. aku buat apa yang aku suka, aku temui sahabat sejati, dan aku rasa tahun 2009 ni adalah tahun yang mana paling byk aku belajar tentang kehidupan. macam-macam perkara telah ku lalui. perit getir kecewa marah sayang gembira semuala ada. semuanya bercampur baur. aku berterima kasih pada tuhan kerana memberikan ku peluang untuk menikmati hidup seperti itu dan aku juga berterima kasih kerana aku dikurniakan dengan rakan-rakan yang tidak dapat aku hargai nilai mereka. aku sanggat berharap pada tahun ini akan menjadi lebih baik lagi. insyaallah bulan 7 ini aku akan mulakan hidup baru di UiTM shah alam. aku harap ia akan menjadi pengalaman yang lebih baik lagi. walaubagaimanapun kenang tahun 2009 tidak akan ku lupakan hingga akhir hayat ku. aku akan hargainya dan simpan semua memori dihatiku sampai bila-bila.indah bila ku kenang hahahah terima kasih kawan-kawan aku sayang korang and hargai korang macamana aku hargai nyawaku sendiri. u all are the best... thank you for being part of my life..



0 comments: