Sunday, May 10, 2009

just a post...

hmm well my diz passed few days ive been listening to many stories many news. some are disturbing, some are annoying, some are quite juz frankly speaking are just unbelievable. diz passed few month have been quite difficult for me. with study going down the drain and also personal problem around me.. well thats juz a typical human life. manusia mana xde masalah. juz kenkadang sedey bler kawan sendiri meragui persahabatn yang telah lama terjalin. aku x sure camner aku nak terima statement tuh.....

sahabat, maafkan aku jika:

  1. Kalau korang rasa aku mengabaikan korang
  2. Aku tersalah kata
  3. Persahabatan ini dirasakan telah ku gadaikan
  4. Korang rasa aku dah sombong atau sebagainya

Tidak pernah terlintas dan terbayang untuk aku wat camtu kat korang.. apa yang aku nak korang taw aku sentiasa jujur dan ikhlas dalam persahabatan kita.. aku hargai semua persahabatan kita. jika aku buat korang rsa aku telah mengabaikannya, aku harap diriku ini dapat dimaafkan. aku hanya insan biasa......

Guys im so sory if how i've been acting this passed few month make you guys feel that i have deserted you all.. never ever have it crossed my mind to do that. what i can say is juz im so so sory.. hope that i can be forgiven k...

Im still in a journey to know myself so to everybody im so sory if how im acting is disturbing you guys.




SORRY............

0 comments: