Sunday, May 10, 2009

hmm........ S.E.M.A.L.A.M

SEMALAM sabtu,
SEMALAM aku blur,
SEMALAM aku marah,
SEMALAM aku kecewa,
SEMALAM aku bahagia,
SEMALAM aku pun tataw apa jd pada aku......




SEMALAM hari yang panjang,
SEMALAM aku happy,
SEMALAM aku sedih,
SEMALAM aku konfius,
SEMALAM membawa beribu kenangan,
SEMALAM tidak mahu ku ulangi........






SEMALAM hari yang pelik,
SEMALAM aku ego,
SEMALAM aku nanges,
SEMALAM aku kuat,
SEMALAM aku lemah,
SEMALAM hendak ku lupakan......








Semalam penuh dgn pelbagai emosi, pelbaai situasi, pelbagai perangai. aku pun tataw kenapa tetapi semalam adalah hari yang sangat panjang. aku sedih, aku pilu, aku bahagia aku gembira hanya dengan diriku saja. hanya orang yang terdekat dan mengenaliku tahu keadaanku semalam. ku mohon ampun maaf seribu bahasa jika telah ku sakiti, telah ku kasari dan telah ku kecewakan..

Apa-apa pun di penghujung hari aku happy aku bahagai kerna dapat difahami dapat didengari dan dapat dihormati. aku harap aku berjaya cari apa yang aku mahu... aku harap aku akan kecapi apa yang diimpikan dan aku harap aku dapat meninggallkan kesan pada dunia ini.. biar orang tahu kewujudanku di dunia sang pencipta.... biarlah orang taw mohd hafsham masod ini wujud...... biarlah ia menjadi permulaan kepada sebuah kehidupan yang berwarna-warni seorang insan.


adios for now...


0 comments: