Wednesday, May 13, 2009

dah 2 hari x post ape-ape

hmm baru 2 hari x post apa2 aku cam rse dah lme sangat x post. semalam aku menyibukkan diri ngan ntah pe2 ntah..

aku dalam kekeliruan yang amat sangat..

aku xsure ngan apa yang berlaku skang nie....

idup makin xtentu arah..... exam dh dekat..... problem bertimbun......


mmg btol kata seorang member..... tatkala umur kte menjejaki zaman 20-an dan meningallkan umur belasan pelbagai cabaran dan dugaan menanti.. skang nie baru aku perasan and rasa bende 2 jd kat aku.. huhuhuh agak pedih utk menghadapinya tp kita perlu menghadapinya agar hidup dapat diteruskan...

aku pegang pada satu je...


TUHAN TIDAK AKU MENDUGA DAN MENCUBA UMATNYA DENGAN PELBAGAI CUBAAN JIKA DIA RASA UMATNYA ITU TIDAK MAMPU UNTUK MENGHADAPINYA.



Atas pegangan ku itu aku harap aku mampu bertahan dan menghadapi semua dugaan darinya....
ku harap akan diberikan kekuatan untuk menghadapi semua dugaan mendatang... amin....

0 comments: